Podobne wpisy
Wyniki konkursu wiedzy o Mikołaju Koperniku
W ramach XXI Tygodnia Regionalizmu pod hasłem Sięgaj gwiazd -wyłoniono zwycięzców konkursu wiedzy o Mikołaju Koperniku z okazji 550. rocznicy urodzin tego wybitnego astronoma i twórcy teorii heliocentrycznej. Serdecznie dziękujemy wszystkim 24 uczestnikom za zaangażowanie i poszerzanie swojej wiedzy o astronomii. Zwycięzcami konkursu są: KLASY V:I miejsce – Natalia ZarębaII miejsce – Patryk BińkowskiIII miejsce…
Wideoreportaż z uroczystej akademii Ślubowania klas pierwszych
Wideoreportaż z uroczystej akademii Ślubowania klas pierwszych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 21 im. ks. Jana Twardowskiego w Radomiu, która odbyła się 25 października 2023r.
Instrukcja dodania zdjęć do e-legitymacji
Poniżej udostępniamy Państwu instrukcję dodawania zdjęć do e-legitymacji. WAŻNE nie ma potrzeby wyrabiania nowych legitymacji szkolnych wszystkim uczniom. Dotychczasowe legitymacje zachowują ważność do chwili ukończenia szkoły lub braku miejsc na potwierdzenie jej wązności. Nowe legitymacje wydawane są wyłącznie:
Stypendium artystyczne dla naszej uczennicy
26 września klasa 7B uczestniczyła w wyjściu do Szkoły Muzycznej gdzie uczennica naszej klasy Samira Ejma odebrała stypendium artystyczne z rąk Prezydenta Radomia p. Radosława Witkowskiego oraz przedstawicieli Fundacji Polish Orphans Charity. Nagrodę otrzymała również absolwentka naszej szkoły Gratulujemy i życzymy sukcesów w rozwijaniu talentów artystycznych.
Mazowiecki program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych
Projekt realizowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie skierowany do uczniów VII i VIII klas szkół podstawowych, dotychczasowych gimnazjów i trzyletnich liceów z terenu Mazowsza, osiągających wysokie wyniki w nauce i szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów ogólnych przyczyniających się do rozwijania ich kompetencji kluczowych.
Projektujemy klocki 3D
Na zajęciach koła informatycznego w klasie 8a, przystąpiliśmy do nowego projektu. Zadanie, które przed sobą postawiliśmy to zaprojektowanie klocków typu Tetris dla dzieci z klas młodszych. Zadanie składało się z kilku etapów: – szkic kształtu klocków oraz ich zwymiarowanie – stworzenie projektu 3D – umieszczenie projektu w tzw. 3D Slicer aby przygotować projekt do druku…